Miksi laitteita kuten digibokseja myydään vanhoilla ohjelmistoilla? Jos laitteeseen on saatavana uusi, toivottavasti parempi ohjelmisto, niin miksi myyjä ei sitä laita heti laitteeseen. Tai edes mainitse asiasta. Joku asiakas voisi jopa maksaa hieman siitäkin palvelusta, että laite on päivitetty valmiiksi.
Meidän Topfield TF600PVRt -digiviritin päätti alkaa jäädä jumiin käynnistykseen. Ei tee sitä aina vaan satunnaisesti. Yhteydenotto sähköpostitse huoltoon oli taas mielenkiintoinen.
"
Oletteko päivittäneet laitteeseen uusimman ohjelmiston?
Jos tämäkään ei auta, niin laite pitäisi toimittaa huoltoomme tutkittavaksi.
"
Siis ei edes linkkiä siiten paikkaan mistä sen uusimman ohjelmiston löytää. Sen sain kun kysyin mistä tuon ohjelmiston löytää. Hyvää asiakaspalveluahan olisi ollut laittaa linkki
http://www.topfield-finland.com/fi/ohjelmistot_ja_paivitykset/ siihen ensimmäiseenkin vastaukseen. Ja erinomaista asiakaspalvelua olisi ollut päivittää tuo TF600PVRt-2447-2009Jan22-v.3.40.tfd syyskuussa 2009 laitetta ostettaessa. Purkissa oli ohjelmisto tammikuulta 2008 , eli puolitoistavuotta vanha vaikka vain puolivuotta vanhakin olisi ollut tarjolla. Toisaalta toimihan tuo purkki tuon vanhan ohjelmistonkin kanssa puoli vuotta. Varmaankin taas joku komponentti (hakkurin kondensaattori tms) taas tullut käyttöaikansa päähän.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti