sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

Hyvää palvelua Vesivek

Kannatti investoida merkkituotteeseen kun hankimme kattoturvatuotteita.
Yksi lumieste irtosi hieman toisesta päästä. Otin yhteyttä myyjään, josta luvattiin tulla katsomaan.
Vesivekin mies tuli katsoi ja sanoi, että korjataan takuuna. Seuraavalla viikolla tuli mies ja korjasi esteen kymmenessä minuutissa. Hyvää palvelua. Ainoa asia jota voisi parantaa on sähköisiin viesteihin vastaaminen, ensin vasta toiseen kyselyyn vastattattiin ja sitten meni pari viikkoa ennen kuin tultiin katsomaan. Ostan silti toistekin. Ohi ajelevalta pakettiautomieheltä ei olisi varmaan saanut näin hyvää korjauspalvelua.

lauantai 20. maaliskuuta 2010

Vasen käsi ei tiedä

Aina välillä tuntuu, että keskisuurissa ja suurissa yrityksissä ei vasen käsi tiedä mitä toinen vasen käsi tekee.

Emme ota vastaan asiakkaiden yhteydenottoja. Ottakaa yhteyttä.

Pienissä firmoissa joissa päätösenteko on helppoa ei koskaan ole noin. Ja vastuu on aina selkeästi tiedossa ja yleensä homma toimii.

lauantai 6. maaliskuuta 2010

Vähemmän veroja

Yhteiskunta tuntuu menevän laidasta laitaan, kotona tai tehtaassa tehdyn välillä. Mutta kumpi on oikeasti parempi ja asiakkaalle sopivampi?
Oliskohan suomessa taas kiertäviä suutareita ja räätäleitä jos heidän palveluksistaan saisi kotitaloudet vähentää veroja? Työhän olisi asiakkaan kotona tehtävää.