Aina joskus tuntuu tiimityö olevan kuin pesäpalloa. Mutta siten, että kopparit vuorottelevat keskenään ja eivät ota kiinni kun on "toisen vuoro". Näin siis vaikka pallo tulisi kohti ja itse on edessä kun toisen pitäisi hoitaa homma.
Yhteen hiileen puhaltaminen tuntuu välillä todellakin olevan kaukana tiimityöstä. "En minä sitä rikkonut" ei ole hyvä syy seistä tumput suorana kun tuotantolinja seisoo. Joskus jopa vieressä seisojat näkevät paremmin mikä on vikana, mutta eivät vaivaudu sitä vikaa korjaavalle raukalle kertomaan.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti