maanantai 25. tammikuuta 2010

Muista valita huolella

Päätin siis aloittaa blogin. Koska nimi pitää valita huolella niin valitsin sen.

Mistä kirjoitan? Siitä mitä mieleen juolahtaa. Vaikka nykymaailmasta tai siitä mitä on ollut. Tapojen ja rutiinien tärkeydestä tai vaarallisuudesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti