Lidlissä oli projektiokello jossa oli tähän mahdollisuus 19,99€
Viime sunnunatain ja maanantain välisenä yönä kello sumeni. Ei se edes soinut aamulla, mutta se ei etäpäivän aamuna ollut paha juttu.
Sähköpostitse kännykkäkameran kuva kuitista ja kysymys mistä saisin takuuhuoltoa. Iltapäivällä oli vastaus, että laittavat uuden laitteen tulemaan.
Keskiviikkona oli jo uusi laite paikallisessa matkahuollossa. Loistavaa palvelua.
