tiistai 6. huhtikuuta 2010

Kempin liimapistooli

Oli todella mukava käydä Riihimäen Teollisuuspalvelussa http://www.rtp.fi/index.htm. Mukava, nopea ja asiantunteva palvelu. Hintatasokin ihan kohdallaan. Ei yhtään tee mieli lähteä kolmostietä etelään kun pohjoisessa on parempi palvelu.
Ostin siis Kempin MinarcMig 180, teräs ja alumiinivarustein. Kaksi Woikosken pulloa pitää saada jonnekin mahtumaan, alumiinille Argonia ja teräkselle Argon/18%CO2. Seoskaasupullo sopii myös rst hitsaukseen.