perjantai 19. kesäkuuta 2015
Woikoski
Tuli kaasupullojen sopimuksen uusimisen aika. Posti ei ohjannut kirjettä uuteen osoitteeseen joten olin hieman myöhässä. Woikosken asiakaspalvelu oli kuitenkin aivan ihanaa. Sain yksityisasiakkaana tehtyä uuden sopimuksen puhelimitse ja nyt on taas 8 vuotta kaasupulloja.
keskiviikko 14. syyskuuta 2011
Lidl kelloradion huolto yllätti positiivisesti
Keväällä löysimme vihdoin kelloradion joka osaa viikonpäivät. Arkisin kello soi 05:30 ja viikonloppuisin ei lainkaan.
Lidlissä oli projektiokello jossa oli tähän mahdollisuus 19,99€
Viime sunnunatain ja maanantain välisenä yönä kello sumeni. Ei se edes soinut aamulla, mutta se ei etäpäivän aamuna ollut paha juttu.
Sähköpostitse kännykkäkameran kuva kuitista ja kysymys mistä saisin takuuhuoltoa. Iltapäivällä oli vastaus, että laittavat uuden laitteen tulemaan.
Keskiviikkona oli jo uusi laite paikallisessa matkahuollossa. Loistavaa palvelua.
tiistai 6. syyskuuta 2011
Kunnon peltivaja
Miksi Suomesta ei saa kunnollisia peltisiä puutarhavajoja? Kaikki myyvät jo kaupan pihassa surkeilta näyttäviä lonksuvin liukuovin varustettuja ja aivan liian heikosta pellistä tehtyvä vajoja?
Kesällä tutkin tarjontaa verkossa ja Englannissa osataan arvostaa saranoita ja kunnollista materiaalia. Ongelma vain olis löytää kauppa joka suostuu myymään Suomeen. Muutama olisi myynyt mutta rahdin järjestäminen olisi kuulunut minulle ja rahtarit taas eivät tykkää yksityisitä vaan pitäisi olla yritys. Saksalainen verkkokauppa Tepro pelasti tilanteen, ja niin Trimetal Titan varasto pääsi meille.
Kesällä tutkin tarjontaa verkossa ja Englannissa osataan arvostaa saranoita ja kunnollista materiaalia. Ongelma vain olis löytää kauppa joka suostuu myymään Suomeen. Muutama olisi myynyt mutta rahdin järjestäminen olisi kuulunut minulle ja rahtarit taas eivät tykkää yksityisitä vaan pitäisi olla yritys. Saksalainen verkkokauppa Tepro pelasti tilanteen, ja niin Trimetal Titan varasto pääsi meille.
tiistai 6. huhtikuuta 2010
Kempin liimapistooli
Oli todella mukava käydä Riihimäen Teollisuuspalvelussa http://www.rtp.fi/index.htm. Mukava, nopea ja asiantunteva palvelu. Hintatasokin ihan kohdallaan. Ei yhtään tee mieli lähteä kolmostietä etelään kun pohjoisessa on parempi palvelu.
Ostin siis Kempin MinarcMig 180, teräs ja alumiinivarustein. Kaksi Woikosken pulloa pitää saada jonnekin mahtumaan, alumiinille Argonia ja teräkselle Argon/18%CO2. Seoskaasupullo sopii myös rst hitsaukseen.
Ostin siis Kempin MinarcMig 180, teräs ja alumiinivarustein. Kaksi Woikosken pulloa pitää saada jonnekin mahtumaan, alumiinille Argonia ja teräkselle Argon/18%CO2. Seoskaasupullo sopii myös rst hitsaukseen.
sunnuntai 28. maaliskuuta 2010
Hyvää palvelua Vesivek
Kannatti investoida merkkituotteeseen kun hankimme kattoturvatuotteita.
Yksi lumieste irtosi hieman toisesta päästä. Otin yhteyttä myyjään, josta luvattiin tulla katsomaan.
Vesivekin mies tuli katsoi ja sanoi, että korjataan takuuna. Seuraavalla viikolla tuli mies ja korjasi esteen kymmenessä minuutissa. Hyvää palvelua. Ainoa asia jota voisi parantaa on sähköisiin viesteihin vastaaminen, ensin vasta toiseen kyselyyn vastattattiin ja sitten meni pari viikkoa ennen kuin tultiin katsomaan. Ostan silti toistekin. Ohi ajelevalta pakettiautomieheltä ei olisi varmaan saanut näin hyvää korjauspalvelua.
Yksi lumieste irtosi hieman toisesta päästä. Otin yhteyttä myyjään, josta luvattiin tulla katsomaan.
Vesivekin mies tuli katsoi ja sanoi, että korjataan takuuna. Seuraavalla viikolla tuli mies ja korjasi esteen kymmenessä minuutissa. Hyvää palvelua. Ainoa asia jota voisi parantaa on sähköisiin viesteihin vastaaminen, ensin vasta toiseen kyselyyn vastattattiin ja sitten meni pari viikkoa ennen kuin tultiin katsomaan. Ostan silti toistekin. Ohi ajelevalta pakettiautomieheltä ei olisi varmaan saanut näin hyvää korjauspalvelua.
lauantai 20. maaliskuuta 2010
Vasen käsi ei tiedä
Aina välillä tuntuu, että keskisuurissa ja suurissa yrityksissä ei vasen käsi tiedä mitä toinen vasen käsi tekee.
Emme ota vastaan asiakkaiden yhteydenottoja. Ottakaa yhteyttä.
Pienissä firmoissa joissa päätösenteko on helppoa ei koskaan ole noin. Ja vastuu on aina selkeästi tiedossa ja yleensä homma toimii.
Emme ota vastaan asiakkaiden yhteydenottoja. Ottakaa yhteyttä.
Pienissä firmoissa joissa päätösenteko on helppoa ei koskaan ole noin. Ja vastuu on aina selkeästi tiedossa ja yleensä homma toimii.
lauantai 6. maaliskuuta 2010
Vähemmän veroja
Yhteiskunta tuntuu menevän laidasta laitaan, kotona tai tehtaassa tehdyn välillä. Mutta kumpi on oikeasti parempi ja asiakkaalle sopivampi?
Oliskohan suomessa taas kiertäviä suutareita ja räätäleitä jos heidän palveluksistaan saisi kotitaloudet vähentää veroja? Työhän olisi asiakkaan kotona tehtävää.
Oliskohan suomessa taas kiertäviä suutareita ja räätäleitä jos heidän palveluksistaan saisi kotitaloudet vähentää veroja? Työhän olisi asiakkaan kotona tehtävää.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
