perjantai 19. kesäkuuta 2015

Woikoski

Tuli kaasupullojen sopimuksen uusimisen aika. Posti ei ohjannut kirjettä uuteen osoitteeseen joten olin hieman myöhässä. Woikosken asiakaspalvelu oli kuitenkin aivan ihanaa. Sain yksityisasiakkaana tehtyä uuden sopimuksen puhelimitse ja nyt on taas 8 vuotta kaasupulloja.