Yhteiskunta tuntuu menevän laidasta laitaan, kotona tai tehtaassa tehdyn välillä. Mutta kumpi on oikeasti parempi ja asiakkaalle sopivampi?
Oliskohan suomessa taas kiertäviä suutareita ja räätäleitä jos heidän palveluksistaan saisi kotitaloudet vähentää veroja? Työhän olisi asiakkaan kotona tehtävää.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti