tiistai 23. helmikuuta 2010

Enemmän sähköpostia

Facebook sovellukset ovat alkaneet vaatia lupaa käyttää sähköpostiosoitteita, jotta voivat lähettää sähköpostia. Miksi kukaan haluaa enemmän sähköpostia? Siksihän sosiaalinen media, Web2.0 jne ovat niin suosittuja kun ne ovat parempia kuin sähköposti. Sähköposti on niitä varten jotka haluavat sitä ja niihin käyttötarkoituksiin joisin se sopii. Facebook pelien tulisi viestiä Facebookissa.
Sähköposti on "pre-web" ei sitä pitäisi enää kenenkään Facebookissa olijan haluavan. Eikä ainakaan enempää sähköpostia kuin nykyisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti