Aina välillä tuntuu, että keskisuurissa ja suurissa yrityksissä ei vasen käsi tiedä mitä toinen vasen käsi tekee.
Emme ota vastaan asiakkaiden yhteydenottoja. Ottakaa yhteyttä.
Pienissä firmoissa joissa päätösenteko on helppoa ei koskaan ole noin. Ja vastuu on aina selkeästi tiedossa ja yleensä homma toimii.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti