Kannatti investoida merkkituotteeseen kun hankimme kattoturvatuotteita.
Yksi lumieste irtosi hieman toisesta päästä. Otin yhteyttä myyjään, josta luvattiin tulla katsomaan.
Vesivekin mies tuli katsoi ja sanoi, että korjataan takuuna. Seuraavalla viikolla tuli mies ja korjasi esteen kymmenessä minuutissa. Hyvää palvelua. Ainoa asia jota voisi parantaa on sähköisiin viesteihin vastaaminen, ensin vasta toiseen kyselyyn vastattattiin ja sitten meni pari viikkoa ennen kuin tultiin katsomaan. Ostan silti toistekin. Ohi ajelevalta pakettiautomieheltä ei olisi varmaan saanut näin hyvää korjauspalvelua.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Tänä vuonna ei ole ihan yhtä hyvää.
VastaaPoistaLumieste on taas irti. Ihan samalla tavalla. Ihan samasta paikasta.
Nyt yhteydenottoon vastattiin nopeammin. Ja suoraan paikallisesta toimistosta ilman pääkonttorikierrosta.
Mutta on kuulemma väärin asennettu koko este. 140€ maksaa uudelleen asentaminen, katon korjaaminen ja vääntyneen osan vaihto.
Hassua, että viimeksi korjattiin takuuna, mutta ei mitään sanottu siitä, että ovat väärin alunperin asennettu.