maanantai 22. helmikuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Päätin siis aloittaa blogin. Koska nimi pitää valita huolella niin valitsin sen. Mistä kirjoitan? Siitä mitä mieleen juolahtaa. Vaikka nykymaailmasta tai siitä mitä on ollut. Tapojen ja rutiinien tärkeydestä tai vaarallisuudesta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti