Miksi Suomesta ei saa kunnollisia peltisiä puutarhavajoja? Kaikki myyvät jo kaupan pihassa surkeilta näyttäviä lonksuvin liukuovin varustettuja ja aivan liian heikosta pellistä tehtyvä vajoja?
Kesällä tutkin tarjontaa verkossa ja Englannissa osataan arvostaa saranoita ja kunnollista materiaalia. Ongelma vain olis löytää kauppa joka suostuu myymään Suomeen. Muutama olisi myynyt mutta rahdin järjestäminen olisi kuulunut minulle ja rahtarit taas eivät tykkää yksityisitä vaan pitäisi olla yritys. Saksalainen verkkokauppa Tepro pelasti tilanteen, ja niin Trimetal Titan varasto pääsi meille.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Peltivaja kesti muutonkin hyvin. Nyt on uudessa paikassa pytyssä. Yhtä hyvässä kunnossa kuin edellisessä.
VastaaPoista